احتملا تاکنون نام وب سایت به گوشتان خورده و یا در مجلات، روزنامه ها، تابلو های تبلیغاتی و… آن را مشاهده کرده اید. تعریف علمی مفهوم سایت کمی پیچیده است اما به زبان ساده می‌توان گفت که یک وب سایت به مجموعه ای از صفحات به هم پیوسته گفته می شود که از طریق یک آدرس قابل دسترسی هستند؛ صفحاتی که شامل متن، تصویر، قالب های مختلف و … می باشند.
وب سایت چه کاربردی برای افراد می تواند داشته باشد؟

طراحی و ساخت وب سایت برای هر شخصی با هر نیتی که دارد یک مسئله اساسی و مهم است و افراد با داشتن یک برنامه ریزی درست و دقیق می توانند از این موضوع استفاده نموده و آن را به بهترین نحو پیش ببرند. تمام این کار ها به خاطر پیشرفت کردن در کار ها می باشد مثلا اگر فردی در زمینه ی فروش محصول و یا خدمات خاصی کار می کند تمایل دارد تا به هر صورتی که شده بازدید کنندگان از سایت خود را افزایش دهد و بیش تر از قبل محصولات خود را بفروشد.

وب سایت چیست؟
وب سایت چیست؟

طرز استفاده صحیح از وب سایت

علاوه بر داشتن سایت باید طرز استفاده صحیح از آن را نیز بدانید و قدرت و توان این را داشته باشید که با کمک روش های گوناگون، ترافیک وب سایت را افزایش داده و بالا ببرید. به عنوان مثال برای وبسایت محتوای جدید و تازه بگذارید و یا از مطالب مناسب و عکس های جذاب استفاده نمایید و در کل کاری کنید که وب سایتتان کاربر پسند باشد. هر چه ترافیک سایت خود را افزایش دهید باعث می شود تا مشتری هایتان هم زیاد تر شوند و این برای شما خوب خواهد بود زیرا سود زیادی را نسیب تان خواهد کرد.

سایت چیست
سایت چیست

انواع وب سایت

در ابتدا، وب سایت ها تنها برای اشتراک گذاری اطلاعات استفاده می شدند. این نوع وبسایت ها به صورت متن های ساده بدون هیچ قالب و یا هایپرلینکی بودند. به مرور زمان اطلاعات گرافیکی نیز به این وبسایت ها اضافه شدند. امروزه انواع بسیار متفاوتی از وبسایت ها وجود دارد، تا جایی که دسته بندی برخی از آن ها در یک لیست مجزا سخت شده است. در کل وب سایت ها در انواع مختلفی همچون وب سایت شخصی، سرگرمی، فروشگاهی،خبری، آموزشی و … وجود دارند. در توضیحی ساده این وب سایت ها را می توان چنین تعریف کرد. یک وبسایت شخصی، شخصیت شما را نشان داده و شما را معرفی می کند. در یک وب سایت سرگرمی چیزهای متنوع و سرگرم کننده وجود دارد و مخاطب را سرگرم می کند. وب سایت فروشگاهی برای فروش انواع محصولات می باشد. وب سایت های خبری یک منبع بسیار عالی اطلاعات در تمام حیطه های خبری می باشند. یک وبسایت آموزشی برای تبلیغ یک موسسه آموزشی یا فهرستی از موسسات تشکیل شده است و حاوی اطلاعات جامع در مورد موسسه، ماهیتش، مدرسین، فرصت های آموزشی برای دانش آموزان و دستاوردهای آن هاست.


مظالب پیشنهادی: مراحل اولیه طراحی سایت فروشگاهی


 

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

2 دیدگاه

  • به نظر من داشتن وب سایت ضروری نیست و میشه گفت اگه سایت یا فروشگاه اینترنتی داشته باشی هم فرایند خرید مشتری راحت تر میشه هم مقدار فروش افزایش پیدا میکنه وگرنه بدون وب سایت هم میشه فروخت.
    من ۲ سال بود وب سایت نداشتم ولی تو اینستاگرام میفروختم خوبم جواب میداد.
    البته الان فروشگاه اینترنتیم راه افتاده خیلی هم راضی ام و توصیه میکنم سایت رو راه بندازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *