طراحی سایت اقساطی یا شرایطی
طراحی سایت اقساطی یا شرایطی

طراحی سایت اقساطی ، مگه داریم ؟ بله درسته . در این مقاله به شما قصد داریم بهترین خدمات بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در ایران رو معرفی کنیم که یک سال هست خدمات ساخت سایت اقساطی را آغاز کرده و توانسته برای بیش از 490 فروشگاه ایترنتی با بهترین کیفیت ممکن سایت طراحی کند .

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

مقدمه طراحی سایت اقساطی

احتمالا برای شما پیش آمده است که فردی به شما گفته « آدرس سایتتون چیه؟ » و شما سکوت کرده اید و درنهایت هم گفته اید که « سایت نداریم! ». باید به شما بگوییم که دیگر سایت ها جزئی تفکیک ناپذیر از هر کسب و کاری به حساب می آیند. به خدمات طراحی سایت اقساطی ، در مدیارست اعتماد کنید .

داشتن سایت مناسب دیگر به عنوان یک فرایند تبلیغاتی عمل نمی کند، بلکه شعبه حتمی و لازمی برای شما است که بتوانید محصولات و خدمات خود را در آنجا هم ارائه دهید. معمولا مردم با ورود به سایت های مختلف در مرحله اول به سراغ قسمت « درباره ما » می روند. آنها می خواهند بدانند که شما چه کسی هستید، چه می کنید و چه سابقه ای دارید؟

پس همین الان کارت ویزیت فروشگاه خود را تغییر دهید و آدرس سایت خود را نیز روی آن بنویسید. سایتی که به شما اعتبار می بخشد و می تواند برندینگ شما را بیش از آنچه که فکر کنید پیشرفت دهد.

مدیارست در این زمینه می تواند صفر تا صد کار را برای شما به صورت اقساطی انجام دهد. سایت های فروشگاهی ما نه تنها ساده، جذاب و مخاطب پسند هستند؛ بلکه پشتیبانی همیشگی که توسط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ما انجام می شود، به شما کمک کند تا در حیطه فعالیت خود به طور چشم گیری رشد کنید. پشتوانه ما، تجربه‎ایست که به خاطر طراحی بیش از 100 سایت فروشگاهی موفق بدست آورده‎ایم. سایت هایی که همگی از سئوی بهینه ای برخوردارند و توسعه یافته اند.

از این رو شما می توانید با طراحی سایت اقساطی توسط تیم مدیارست، بازاریابی اینترنتی بی نظیری را تجربه کنید و به درآمدهای میلیونی برسید. پس همین الان برای راه اندازی شعبه کم هزینه و همیشگی خود دست به کار شوید. تنها کافیست با شرکت مدیارست تماس بگیرید.

معرفی مدیارست برای طراحی سایت اقساطی

مدیارست به عنوان بزرگترین شرکت طراحی سایت و سئو در ایران آماده مشاوره رایگان دادن به شما عزیزان برای بهبود و رونق کسب و کارتان هست . همین حالا در ساعات کاری با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید . 46114826 – 021 


در این ویدئو با افتخار خدمات طراحی سایت اقساطی ، خود را معرفی کرده ایم .

چرا باید به مدیارست اعتماد کنیم ؟

مدیارست به عنوان بزرگترین و یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران که از سال 92 به صورت حرفه ای شروع به طراحی سایت برای مشتریان کرد میتواند یکی از قابل اعتماد ترین شرکت هایی باشد که میتوانید به آن اعتماد کنید .

همچنین قبل از هر کاری میتوانید از نمونه کار های ما دیدن کنید و همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید .

طراحی سایت اقساطی در شرکت مدیارست

در ویدئو روبرو به صورت کامل میتوانید خدمات ما در مدیارست رو ببینید . همانطور که خودتون در فیلم میتوانید ببینید ما از 0 یک کسب و کار تا زمانی که به فروش های میلیاردری برسد میتوانیم کنارتان برسیم .

به نظرتون تا اینجا اینا دلایل کاملی از موضوع اینکه چرا باید به مدیارست اعتماد کنیم نبوده ؟ اگر نبوده در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر توضیح دهیم .

حتما بخوانید : تبلیغات پروکسی تلگرام

همچنین اگر نمیتوانید ویدئو را مشاهده کنید ، در این پروپزال جامع ما به معرفی مدیارست و خدمات آن پرداخته ایم . در این صفحه شما میتوانید لیست کاملی از خدمات که ما به شما ارائه میدهیم را ببینید . مدیارست از 0 تا 100 کسب و کارتان در کنارشماست .

راه های ارتباطی با شرکت مدیارست

تماس با شرکت

در ساعات کاری میتوانید با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید .

46114826 – 021

پیام در واتساپ

برای مشاوره رایگان و طرح هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید .

دلیل اهمیت داشتن سایت

برخی از نمونه کار های طراحی سایت اقساطی در مدیارست

قیمت های طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی با شرایط ویژه
طراحی سایت اقساطی با شرایط ویژه
طراحی سایت فروشگاهی
35  میلیون تومان
  • طراحی سایت فوق حرفه ای
  • جدیدترین متد روز ددنیا
  • سرعت فوق العاده بالا
  • پشتیبانی حرفه ای
طراحی سایت شرکتی
25  میلیون تومان
  • دسترسی به امکانات نامحدود
  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • پشتیبانی حرفه ای
  • هاست رایگان
  • دامنه رایگان
طراحی سایت املاک
40  میلیون تومان
  • طراحی فوق حرفه ای
  • سئو بیس بودن سایت
  • هاست رایگان
  • دامنه رایگان
  • پشتیبانی حرفه ای
مشاوره رایگان طراحی سایت اقساطی
مشاوره رایگان طراحی سایت اقساطی

تماس با شما

چنانچه قصد دارید شماره خود را بزارید تا تیم حرفه ای پشتیبانی مدیاست با شما تماس بگیریند میتوانید فرم زیر را پر کنید .

با پر کردن فرم روبرو در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت تا پاسخ گوی تمامی سوالات شما همراهان عزیز باشیم .

درخواست تماس

مدیارست از قدیمی ترین و بهترین شرکت طراحی سایت در ایران میباشد . ما از اولین روز شروع کسب و کارتان در کنار شما خواهیم بود تا با برندسازی و دیجیتال مارکتینگ اصولی به درآمدزایی از طریق بستر وب دست یابید. همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید . مدیارست 24 ساعته پاسخ گوی شما عزیزان است. tel:02146114826

حتما بخوانید : سایت بهتر است یا اینستاگرام

طراحی سایت اقساطی چیست

طراحی سایت اقساطی ، پیشرفت تکنولوژی به‌ ویژه اینترنت باعث شده تا تحولات بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف اتفاق بیفتد. یکی از مهم‌ترین این تحولات، تغییراتی است که در حوزه خرید و فروش و معامله صورت‌ گرفته است. در شرایط حاضر بسیاری از کسب‌ و کارها به فضای اینترنت منتقل شده‌اند و تمامی اقدامات و فعالیت‌های تجاری در این فضا دنبال می‌شود.

 در غیر این‌ صورت کسب‌ و کارها از رقبای کاری خود عقب خواهند ماند. بنابراین در شرایط کنونی نیاز به طراحی سایت اقساطی نیز بیش‌ از گذشته احساس می‌شود.

پر بازدید ترین صفحه مدیارست رو هم ببینید : طراحی سامانه

چراکه از طریق این فضا می‌توان اجناس و محصولات خود را در اختیار طیف وسیع‌تری از مخاطبان قرارداد و یا خدمات خود را رشد و گسترش داده و به معرفی برند و نام و عنوان تجاری دست پیدا کرد.

 بسیاری از افراد و سازمان‌ها نیز برای این‌که صاحبان کسب‌ و کارها و افراد مختلف با دغدغه‌ای بابت هزینه طراحی سایت، مواجه نشوند به طراحی سایت اقساطی دست می‌زنند.

حتما بخوانید : طراحی سایت پزشکی

بیشتر درباره مدیارست بدانید

همانطور که از عنوان این صفحه مشخص است در این مقاله قصد داریم شمارو با خدمات طراحی سایت اقساطی در مدیارست آشنا کنیم . این خدمات از سال 1395 در مدیارست با هدف کمک به هموطنان و کسب و کارهای نوپا راه اندازی شد و تا امروز به لطف شما و خداوند در حال خدمت رسانی به بیش از 570 کسب و کار به طور اقساطی هستیم.

حتما بخوانید : طراحی مارکت پلیس

حتما بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

نسخه صوتی مقاله

حتما بخوانید : افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

با پرداخت 30% مبلغ پروژه
کسب و کارتان را شروع کنید

طراحی سایت
با شرایط اقساط

طراحی سایت فروشگاهی اقساطی

طراحی سایت فروشگاهی اقساطی
طراحی سایت فروشگاهی اقساطی

طراحی سایت فروشگاهی اقساطی ،  یکی از بهترین راهکارها به‌ منظور فروش هرچه بیشتر محصولات شما است.

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

در واقع طراحی چنین وب سایتی می‌تواند این امکان را در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهد تا فعالیت تجاری و اقتصادی خود را رشد و گسترش بسیار بیشتری بدهند.

شما می‌توانید با استفاده از این فروشگاه اینترنتی، شعبه‌ای جدید از کسب‌ و کار خود را در فضای مجازی و اینترنت به وجود آورید. این نوع وب‌سایت‌ها نقش قابل‌ توجهی در افزایش فروش محصولات شما داشته و از طریق آن‌ها می‌توانید برند و نام و عنوان تجاری‌تان را به دیگر کاربران و رقبای کاری خود بشناسانید.

حتما بخوانید : طراحی سایت نیازمندی ها

مدیارست به عنوان بزرگترین شرکت طراحی سایت و سئو در ایران آماده مشاوره رایگان دادن به شما عزیزان برای بهبود و رونق کسب و کارتان هست . همین حالا در ساعات کاری با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید . 46114826 – 021 

نکات طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی اقساطی ، کار چندان ساده‌ای نبوده و دشواری‌های مخصوص به خود را دارد. انجام این کار به تخصص و تجربه کافی نیازمند است.

این سایت باید به‌ نحوی طراحی شود که نوعی حس اعتماد را در کاربران شما به وجود آورده و آن‌ها را ترغیب و تشویق به خرید محصولات کند.

نکات مهم طراحی سایت اقساطی
نکات مهم طراحی سایت اقساطی

حتما بخوانید : طراحی سایت هتل

در صورت توجه به چنین نکته‌ای، کاربر معمولی وب‌سایت شما به یک مشتری دائمی و وفادار تبدیل خواهد شد.

در روش خرید به شیوه سنتی و یا حضوری، آن‌چه مهم‌ترین تأثیر را در کاربر ایجاد می‌کند، نحوه برخورد و تعامل با فروشنده است. این عنصر در جذب مشتری به یک فروشگاه تأثیر قابل‌ توجهی خواهد داشت. اما در یک وب‌سایت فروشگاهی و آنلاین امکان تعامل حضوری میان فروشنده و خریدار وجود ندارد و باید به المان‌های دیگری توجه شود.

حتما بخوانید : درخواست طراحی سایت

بنر شماره 2 طراحی سایت اقساطی

از جمله مهم‌ترین عوامل طراحی سایت اقساطی ، می‌توان به عناصر بصری وب‌سایت مورد نظر اشاره کرد. از سوی دیگر توجه به اصول و فنون روان‌شناسی در خرید هم بسیار مهم است. همچنین باید استراتژی مناسبی برای فروش محصولات خود در نظر بگیرید. تمامی این عوامل و المان‌ها در فرآیند طراحی یک وب‌سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار بگیرند. در واقع سایت فروشگاهی شما باید بسیار جذاب طراحی‌ شده باشد.

حتما بخوانید : بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

حتما بخوانید : پشتیبانی سایت

نمودار مهارت های مدیارست در زمینه طراحی سایت

مهارت در طراحی سایت
100%
مهارت در پشتیبانی
89%
مهارت در سئو
91%
مهارت در برند سازی
97%

ساخت سایت فروشگاهی اقساطی

مشاوره طراحی سایت اقساطی

ساخت سایت فروشگاهی اقساطی ، به‌ نحوی که کاربران از ویژگی‌های ظاهری آن لذت برده و از آن خسته نشوند. ظاهر این فروشگاه باید شبیه به مغازه‌های لوکس و لاکچری تزئین و طراحی‌ شده باشد و حس بسیار خوشایندی را در کاربران به وجود آورد.

نحوه مدیریت این وب‌سایت‌ها نیز مهم است. مدیریت این سایت‌ها باید به شیوه‌ای باشد که بتوانید به‌ راحتی هر گونه تغییرات مورد نظر خود را در وب‌سایت، پیاده‌سازی و اجرایی کنید. چراکه در ساخت سایت فروشگاهی ،  این احتمال وجود دارد که در طول یک روز به تغییرات بسیار زیادی نیاز پیدا کنید و لازم باشد موجودی‌های کالاها، قیمت آن‌ها، تخفیفات و… را تغییر دهید.

از سوی دیگر و از آن‌ جایی‌ که استفاده از تلفن‌های هوشمند و یا تبلت‌ها رواج قابل‌ توجهی پیدا کرده و بسیاری از کاربران با استفاده از این تجهیزات، عملیات خرید و فروش و معاملات خود را نیز انجام می‌دهند، پس باید وب‌سایت فروشگاهی شما به‌ نحوی طراحی‌ شود که از امکان تطبیق و سازگاری با این تجهیزات نیز برخوردار شده باشد.

به این قابلیت ریسپانسیو و یا واکنش گرایی وب‌سایت گفته می‌شود. با در نظر گرفتن این امکان، وب‌سایت فروشگاهی شما به‌ راحتی با ابعاد و اندازه‌های دیگر محصولات نیز سازگاری خواهد داشت.

طراحی سایت املاک اقساطی
طراحی سایت املاک اقساطی

مزایای ساخت سایت قسطی فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی اقساطی

طراحی وب‌سایت فروشگاهی اقساطی ، برای مغازه‌داران، شرکت‌ها و یا کارخانه‌های تولیدکننده و یا هر فردی که تمایل دارد محصولی را به فروش برساند دارای مزایایی است. یکی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی این است که از طریق آن می‌توان تمامی محدودیت‌های زمانی و مکانی را از بین برد.

بنابراین مشتریان و کاربران قادر خواهند بود در هر کجا و  در هر نقطه‌ از کشور ، از طریق وب‌سایت فروشگاهی به ثبت سفارش از فروشگاه آنلاین شما دسترسی داشته و خریدهای خود را انجام دهند. این افراد این امکان را دارند که در هر ساعتی از شبانه‌روز و در تمامی روزهای هفته حتی در ایام تعطیل نیز با شما در تعامل قرار گرفته و به انتخاب محصولات و خرید آن‌ها اقدام کنند.

در واقع و به‌ طور کلی می‌توان گفت طراحی وب سایت فروشگاهی اقساطی، شما را به فروشنده‌ای تمام‌ وقت تبدیل خواهد کرد. برای فروش محصولات در این فروشگاه نیاز به صرف حوصله فراوان و انرژی زیاد نیز نخواهید داشت و از کار خود خسته و دل‌زده نخواهید شد.

چرا مدیارست رو باید برای طراحی سایت اقساطی در تهران انتخاب کنیم ؟

پشتیبانی 24 ساعته

مدیارست 24 ساعته پاسخ گوی سوالات و مشکلات شما مشتریان و همکاران عزیز خواهد بود.

1 سال گارانتی

مدیارست پروژه شما را از لحاظ امنیتی و مانیتورینگ 12 ماه پس از تحویل پشتیبانی خواهیم کرد.

تحویل سریع پروژه

تیم مدیارست در تلاش است پروژه های شما مشتریان عزیز را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت تحویل دهد.

قیمت فوق العاده

تیم مدیارست تا حد امکان سعی بر قیمت گذاری منطقی نسبت به کیفیت سایت ها داشته و بهترین شرایط پرداخت را برای شما درنظر خواهد گرفت.

بروزرسانی رایگان

مدیارست سایت شما را همواره مطابق روز حفظ کرده تا سایت حرفه ای نزد گوگل داشته باشید .

تیم حرفه ای سئو

مدیارست با بهره گیری از بهترین متخصصان سئو به بهبود شرایط سایت شما کمک میکند تا بتوانید بهترین فروش را تجربه کنید .

مراحل طراحی سایت فروشگاهی اقساطی چگونه است ؟

همان‌طور که می‌دانید در فرایند تأسیس فروشگاه‌های حضوری با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه خواهید شد. یکی از مهم‌ترین این محدودیت‌ها، کمبود فضای فروشگاه برای قرار دادن تمامی اجناس و محصولات مورد نظرتان است.

مراحل طراحی سایت اقساطی
مراحل طراحی سایت اقساطی

این دغدغه در فرایند راه‌اندازی یک وب‌سایت فروشگاهی و یا فروشگاه آنلاین به‌ هیچ‌ عنوان دامن‌گیر شما نخواهد شد. چراکه در طراحی سایت اقساطی ،  این امکان را دارید تا محصولات بی‌نهایتی را در وب‌سایت خود قرار داده و ترسی از کمبود فضا به دل راه ندهید.

شما می‌توانید محصولات متنوع و موجود در فروشگاه آنلاین خود را دسته‌بندی کنید تا کاربران شما به‌ راحتی به کالاهای متنوع و مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر امکان جستجوی پیشرفته در میان محصولات را فراهم کنید تا کاربران بتوانند با صرف مدت زمانی بسیار محدود، به کالاهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این وب‌سایت‌ها امکان فیلتر کردن محصولات را هم دارند.

ساخت سایت اقساطی

پس شما می‌توانید کالاهای قابل عرضه در فروشگاه خود را براساس هزینه و قیمتشان دسته‌بندی و فیلتر کنید و یا دسته‌بندی کالاهای خود را براساس رنگ آن‌ها انجام دهید و یا دیگر ویژگی‌ها را برای دسته‌بندی و فیلتر کردن محصولات خود در نظر بگیرید. امکان اتصال به درگاه‌های پرداخت بانکی و پشتیبانی از بانک‌های مختلف، یکی دیگر از مزایای طراحی سایت اقساطی و فروشگاهی است.

حتما بخوانید : طراحی سایت آرایشی

طراحی سایت املاک اقساطی

طراحی سایت املاک اقساطی ، به دلیل فراگیر شدن اینترنت، در حال حاضر بسیاری از مردم برای آگاه شدن از قیمت اجاره‌ها و یا در نظر گرفتن محلی برای سکونت به این فضا مراجعه می‌کنند و اطلاعات مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می‌نمایند.

طراحی سایت املاک اقساطی

به‌ همین دلیل بسیاری از صاحبان این کسب‌ و کارها و مشاوران املاک تصمیم گرفته‌اند که به طراحی سایت املاک اقساطی ،  دست بزنند و از این طریق اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیار آنان قرار دهند. طراحی سایت املاک، ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

برای این کار باید امکانات مورد نیاز این وب‌سایت‌ها را نیز در نظر داشته باشید. نحوه چیدمان عناصر و طراحی این وب‌سایت‌ها باید به شیوه‌ای باشد که کاربران بتوانند با یک عملیات ساده جستجو به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

از جمله این اطلاعات می‌توان به قیمت یک ملک اشاره کرد و یا متراژ و میزان مساحت آن را نام برد. عکس و تصاویر مربوط به ملک مورد نظر نیز باید در وب‌سایت قرار بگیرد تا کاربران بتوانند ساختمان را از نظر ویژگی‌های ظاهری نیز بررسی کنند.

اطلاعات کافی در مورد تعداد اتاق‌های ملک نیز باید در اختیار کاربران قرار بگیرد و یا لازم است کاربر از آدرس دقیق مجتمع و یا آپارتمان مسکونی نیز اطلاعات دقیق و مورد نظر خود را به دست آورد. همچنین باید آگاهی‌های کافی در مورد امکانات ملک در اختیار کاربران قرار بگیرد.

امکانات لازم برای طراحی سایت املاک

برخی از امکانات طراحی سایت املاک، امکانات اولیه هستند که باید نیازهای پایه‌ای کاربران را برطرف سازند. برای نمونه در این وب‌سایت‌ها باید یک دسته‌بندی منظم و دقیق وجود داشته باشد تا املاک را از نظر قیمت و هزینه، متراژ، نشانی و آدرس و امکانات مخصوص و… دسته‌بندی کند.

از سوی دیگر این وب‌سایت‌ها باید از یک فیلتر جستجو نیز بهره برده باشند. وجود این فیلتر جستجو در تمامی صفحات ضرورت دارد. این وب‌سایت‌ها باید از یک آیکون که به شبکه‌های اجتماعی مربوط می‌شود هم برخوردار باشند و ویژگی‌های مختلف املاک مسکونی را به نمایش درآورند.

حتما بخوانید : خرید سایت آماده املاک 

علاوه‌ بر امکانات اولیه، سایت‌های املاک باید چندین ویژگی و یا امکان تخصصی نیز داشته باشند که به‌ طور ویژه برای طراحی سایت املاک ضرورت دارد. برای نمونه این وب‌سایت‌ها باید دارای یک پنل کاملاً اختصاصی باشند که امکانات بسیار پیشرفته‌ای هم دارد. امکان جستجوی پیشرفته در میان فایل‌های مختلف از دیگر امکانات اختصاصی برای وب‌سایت‌های املاک است که در فرآیند طراحی سایت املاک اقساطی هم باید مد نظر قرار بگیرد.

طراحی سایت اقساطی در تهران

این وب‌سایت‌ها باید دارای نقشه نیز باشند و موقعیت مکانی املاک را به‌ طور دقیق نشان دهند. قابلیت ثبت ملک یکی دیگر از امکانات تخصصی وب‌سایت‌های املاک است. از سوی دیگر این سایت‌ها باید دارای بخش فروش ویژه بوده و یا اخبار و اطلاعاتی را در حوزه املاک در اختیار کاربران قرار دهند.

سایت‌های املاک باید از این امکان برخوردار شده باشند که کاربران بتوانند ویژگی‌های املاک مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس به انتخاب ملک مورد نظر خود دست بزنند.

ویژگی‌ها و نکات لازم برای طراحی سایت املاک

همان‌طور که می‌دانید هرکدام از وب‌سایت‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که باید در فرآیند طراحی سایت نیز مدنظر قرار بگیرد. طراحی سایت املاک اقساطی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع در هنگام طراحی این سایت‌ها باید با توجه به نوع کسب و کار امکانات و ویژگی‌های خاصی در نظر گرفته شود.

از سوی دیگر باید کاربران بتوانند به ویژگی‌های ملک نیز دسترسی مناسبی داشته باشند و بدانند ملک مورد نظرشان چه متراژ و مساحتی دارد و یا تعداد سال ساخت آن و یا تعداد اتاق‌های آن به چه صورتی است. آن‌ها باید شرایط پرداخت هزینه را نیز بدانند و یا از امکانات اضافه موجود در ملک مطلع گردند.

روش طراحی سایت اقساطی

امکان و قابلیت ریسپانسیو بودن یکی دیگر از نکاتی است که باید در فرآیند طراحی سایت املاک اقساطی مورد توجه قرار بگیرد تا کاربران بتوانند از طریق گوشی موبایل و یا تبلت خود نیز به وب‌سایت مورد نظر دسترسی مناسبی داشته باشند.

این وب‌سایت‌ها باید با توجه به نوع کسب‌ و کاری که قرار است به نمایش درآورند طراحی اختصاصی شوند. چراکه شیوه طراحی یک وب‌سایت املاک با روش طراحی وب‌سایت فروشگاهی کاملاً متفاوت بوده و هر کدام نیاز به طراحی سایت اقساطی ،  اختصاصی دارند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام طراحی سایت‌های املاک در نظر داشته باشید دسته‌بندی املاک است. این دسته‌بندی باید کاملاً واضح باشد. برخی از طراحان برای املاکی که به‌ منظور فروش در وب‌سایت قرار گرفته‌اند، یک دسته‌بندی جداگانه در نظر می‌گیرند و یا املاکی که قرار است اجاره شوند را در دسته‌بندی دیگری جای می‌دهند تا کاربران با صرف مدت زمانی بسیار کم به ملک و مسکن مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

این وب‌سایت‌ها باید به‌ نحوی طراحی شوند که تجربه کاربری مناسبی را فراهم کنند تا کاربران به‌ راحتی به امکانات و بخش‌های مختلف سایت دسترسی داشته باشند.

طراحی سایت رستوران اقساطی

طراحی سایت اقساطی ، در حال‌ حاضر بیشتر رستوران‌داران به طراحی سایت رستوران روی آورده‌اند. چراکه طراحی چنین وب سایتی کسب‌ و کار آنان را در معرض دید عده‌ بسیار بیشتری از افراد و کاربران قرار خواهد داد. با این امکانات، آن‌ها فرصت ارتباط و تعامل با عده‌ بسیار بیشتری را به دست خواهند آورد و فروش بیشتری را نیز تجربه خواهند کرد.

مزایای طراحی سایت اقساطی
مزایای طراحی سایت اقساطی

اما برای طراحی سایت رستوران هم باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. در ادامه به بیان برخی از این نکات پرداخته‌ایم.

نکات طراحی سایت رستوران اقساطی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در فرآیند طراحی سایت رستوران اقساطی مورد توجه قرار بگیرد این است که طراح سایت باید از دیدگاه کاربران به وب‌سایت خود نگاه کند و خود را در جایگاه مشتریان و کاربران قرار دهد. در این‌ صورت اطلاعات بسیار مناسبی را فراهم کرده و در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پس در اولین گام باید به شناخت مشتریان رستوران اقدام کنید و مشتریان بالقوه این کسب‌ و کار را شناسایی نمایید. اگر بتوانید موقعیت جغرافیایی و یا گروه سنی مشتریان رستوران را بشناسید فرآیند طراحی سایت رستوران برای شما آسان‌تر خواهد بود.

چراکه در این‌ صورت می‌توانید با شناخت ذائقه و سلیقه آن گروه سنی و مخاطبان خاص، طراحی سایت خود را آغاز کنید. اما با این‌ حال سادگی در طراحی سایت رستوران را از یاد نبرید. همان‌طور که می‌دانید یک سایت رستورانی شامل برخی از صفحات مهم است. صفحه اصلی، منوی غذا، درباره‌ ماو فرم تماس با ما از جمله این صفحات حیاتی و مهم هستند که وجودشان برای طراحی سایت رستوران اقساطی ، هم ضرورت دارد.

در بیشتر موارد برای طراحی سایت‌های رستورانی از چند رنگ اصلی استفاده می‌کنند. این رنگ‌ها عبارتند از: قهوه‌ای، قرمز، مشکی و سفید. اما شما می‌توانید برای طراحی این سایت‌ها از رنگ‌های دیگر و مورد نظر خود نیز استفاده کنید.

هزینه طراحی سایت اقساطی

صفهات مهم برای سایت رستورانی در طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی ، یکی دیگر از امکانات مورد نیاز در طراحی سایت رستورانی فرم تماس با ما است. قرار دادن این فرم این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا با کاربر به‌ طور مشخص و در یک زمینه خاص در ارتباط و تعامل دائمی قرار بگیرید.

باید یک نقشه و یا کروکی از موقعیت و محل قرارگیری رستوران نیز در صفحه تماس قرار دهید تا مکان‌یابی شما برای مشتریان راحت‌تر شود. از سوی دیگر با طراحی این بخش با سوالات بسیار زیاد مشتریان در این زمینه مواجه نخواهید شد.

نظرات مشتریان درباره مدیارست

ما با مدیارست بهترین همکاری در پروژه طراحی سایت و اینستاگراممون داشتیم واقعا بهترین شرکت طراحی سایت در ایران هستند .

آکس هوماملاکی آکس
سایتی که برای ما طراحی کردن خیلی بیشتر از انتظارمون خوب شد و واقعا از این مدیارست راضی هستیم پشتیبانی بسیار خوبی داشتن واقعا خسته نباشید عالی هستید .

املاک بارماناملاکی
ما تو حوزه طراحی سایت و تبلیغات تونستیم همکاری خیلی خوبی با شرکت مدیارست داشته باشیم و خیلی بیشتر از اون چیزی که هزینه کردیم رو در اوردیم واقعا راضی هستیم ممنون .

املاک بارماناملاک
قبلی
بعدی

مزایای طراحی سایت اقساطی رستوران

طراحی سایت اقساطی ،  مزایا و ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد. با در نظر گرفتن این مزایا بسیاری از افراد ترغیب به طراحی این پایگاه‌ها خواهند شد. یکی از مهم‌ترین این مزایا قرار گرفتن در معرض دید کاربران است. به‌ همین دلیل اگر تمایل به برندسازی داشته باشید و یا بخواهید به بازاریابی و تبلیغاتی بسیار سریع و کم‌هزینه دست بزنید این گزینه برایتان بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

با طراحی وب‌سایت رستورانی، می‌توانید به اطلاع‌رسانی دقیق اقدام کنید. برای نمونه به مشتریان خود اعلام نمایید که ساعات کاری شما چگونه است و یا در منوی شما چه غذاهایی وجود دارد و یا آدرس و موقعیت مکانی شما کجا است. قیمت غذاهای شما به چه نحوی است.

حتی اگر تمایل به ارائه تخفیف‌های ویژه داشته باشید می‌توانید به‌ راحتی به اطلاع‌رسانی آن دست بزنید. تمامی این اقدامات بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای برای شما اتفاق خواهند افتاد و نیازی به تلاش در حوزه بازاریابی و تبلیغات نیز نخواهید داشت.

در حال‌ حاضر بسیاری از کاربران به سفارش غذا به‌ صورت آنلاین اقدام می‌کنند. پس با طراحی سایت رستورانی به مشتریان بسیاری دست پیدا خواهید کرد و درآمد بیشتری را از آن خود خواهید ساخت.

طراحی سایت اقساطی در تهران

طراحی سایت اقساطی در تهران ،  در حال حاضر رشد بسیار چشمگیری پیدا کرده و طرف‌داران و محبوبیت بسیار بالایی هم دارد. به‌ ویژه برای افرادی که به‌ تازگی یک کسب‌ و کار را شروع کرده و بودجه و سرمایه بسیار اندکی را هم برای طراحی سایت خود در نظر گرفته‌اند. این افراد می‌توانند از امکان فوق‌العاده طراحی سایت قسطی در تهران بهره‌مند شوند.

طراحی سایت اقساطی در تهران

در واقع طراحی سایت به صورت اقساطی ،  راهکار و گزینه‌ای بسیار مناسب و کاربردی برای فروش بیشتر انواع مختلف محصولات برای کسب‌ و کارهای گوناگون است. بنابراین اگر تمایل دارید با طراحی و راه‌اندازی یک سایت به بازار وسیع و بین‌المللی اینترنت وارد شوید می‌توانید از امکان طراحی سایت به صورت اقساطی استفاده کنید.

طراحی سایت اقساطی ،  برای شما مزایای بسیار زیادی به‌ همراه خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین این مزایا مقرون‌ به‌ صرفه بودن شیوه پرداخت وجه مورد نظر است. در واقع شما می‌توانید از خدمات طراحی سایت استفاده کرده و سپس هزینه مربوط به طراحی را به‌ صورت قسطی و در دوره‌های زمانی مشخص و در طول اجرای پروژه پرداخت کنید و به‌ راحتی صاحب یک کسب‌ و کار اینترنتی و وب‌سایت کارآمد شوید.

مزایای طراحی سایت اقساطی در تهران

همان‌طور که اشاره شد بسیاری از افراد تمایل به آغاز یک فعالیت تجاری دارند و می‌خواهند فعالیت‌های خود را از طریق طراحی یک وب‌سایت انجام دهند اما سرمایه و بودجه کافی برای طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای با ویژگی‌ها و امکانات مورد نظرشان را به‌ صورت نقدی ندارند. این افراد می‌توانند از امکان طراحی سایت به‌ صورت قسطی بهره‌مند شوند.

در این‌ صورت می‌توانند بسیار سریع‌تر از انتظارشان کسب و کا و فعالیت تجاری و یا خدماتی خود را آغاز کنند و به دلیل محدودیت بودجه و سرمایه از رشد و توسعه فعالیت‌های خود عقب نمانند.


پس‌ از اقدام به سفارش طراحی سایت قسطی می‌توانید فعالیت خود را توسعه داده و به درآمد مورد نظرتان برسید و تا پایان فرایند طراحی هم اقساط آن را در دوره‌های زمانی مشخص پرداخت نمایید. تمامی افرادی که کسب‌ و کارهای آن‌ها در فضا و بستر اینترنت دنبال می‌شود می‌توانند از این امکان استفاده کنند. چه کسب‌ و کارهای فروشگاهی، چه کسب‌ و کارهای شرکتی و چه سایر مشاغل از جمله مشاغل خدماتی .

چرا طراحی سایت اقساطی در مدیارست

شما می‌توانید با دریافت راهنمایی‌های مورد نیازتان بهترین و مناسب‌ترین پکیج را برای پیشبرد اهداف و توسعه فعالیت تجاری و یا خدماتی خود انتخاب کنید. پس‌ از انتخاب پکیج مناسب، نوبت به قسط‌ بندی طراحی سایت شما می‌رسد.

عملیات قسط‌ بندی نیز با توجه به قیمت پکیج انجام خواهد شد. پس‌ از این مرحله نیز با شما قرارداد، امضاء شده و طراحی سایت شما آغاز می‌گردد. البته شما باید هزینه‌ای را هم به‌ عنوان پیش‌ پرداخت به شرکت طراحی سایت پرداخت نمایید. این میزان از مبلغ و همچنین تعداد اقساطی که برای شما در نظر گرفته می‌شود به کسب‌ و کار شما بستگی خواهد داشت.

نکته مهم برای ساخت سایت قسطی که باید بدانید

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت اقساطی برای صاحبان کسب‌ و کارهای تجاری و خدماتی این است که این افراد می‌توانند در هر موقعیتی که تمایل داشته باشند به ارتقای پکیج خود دست بزنند و امکانات و ویژگی‌های تازه‌ای را به وب‌سایت خود اضافه کرده و آن را رشد و توسعه بدهند.

برای نمونه این امکان وجود دارد که شما در ابتدای فعالیت خود، تنها به طراحی یک وب‌سایت فروشگاهی با امکانات ساده و معمولی دست بزنید. اما پس‌ از مدت‌زمانی و با رونق و توسعه فعالیت خود، تصمیم بگیرید وب‌سایت‌تان را نیز توسعه دهید. در این‌ صورت می‌توانید امکانات حرفه‌ای بیشتری را به آن بیفزایید تا فروشتان هم بیشتر شود. پس  نیازی به طراحی سایت به‌ صورت مجدد و با صرف هزینه دوباره نخواهید داشت.

نتیجه گیری نهایی مقاله طراحی سایت اقساطی

بسیاری از افراد به دلیل هزینه و قیمت طراحی سایت از این اقدام منصرف شده و سعی می‌کنند به این فضا وارد نشوند. در حالی‌ که این اقدام صحیح نیست. در حقیقت به این موضوع توجه داشته باشید که در شرایط حاضر استفاده از فضای اینترنت برای فروش و عرضه محصولات متنوع و یا ارائه خدمات، تنها یک گزینه نیست، بلکه مهم‌ترین و بهترین گزینه است.

طراحی سایت اقساطی ، بنابراین اگر یک پایگاه اینترنتی جذاب برای کسب‌ و کار خود تدارک نبینید از رقابت در بازار و رقبا و شرکای تجاری خود عقب خواهید ماند و یا حتی امکان حذف شما از جریان رقابت و معامله نیز وجود دارد. پس لازم است این فرصت طلایی را از دست نداده و از طریق خدمات طراحی سایت قسطی در تهران به راه‌اندازی یک سایت مناسب و کاربردی برای کسب‌ و کار خود دست زده و فعالیت خود را رشد و توسعه دهید.

منبع خارجی | .interaction design.org

طراحی سایت شرایطی ، با بهترین شرایط

طراحی سایت شرایطی ، بسیاری از فروشندگان محصولات مختلف گمان می‌کنند که به‌ جای پرداخت هزینه و طراحی وب‌سایت، بهتر است محصولات خود را در شبکه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، واتساپ و… به فروش برسانند و یا خدمات خود را از طریق این شبکه‌ها در اختیار مخاطبان قرار دهند. در حالی‌ که این اقدام نیز صحیح نیست.

در واقع هیچ‌یک از شبکه‌های اجتماعی امکانات و ویژگی‌های یک وب‌سایت را در اختیار شما و کاربرانتان قرار نخواهند داد و در این مسیر دغدغه‌ها و دشواری‌هایی نیز پیش روی شما قرار خواهد گرفت. یکی از مهم‌ترین این دشواری‌ها، طراحی سایت شرایطی ، عدم اعتماد کاربران به شبکه‌های اجتماعی و سپس خرید از طریق آن‌ها است.

فرصت ویژه طراحی سایت اقساطی

در حال حاضر بسیاری از مخاطبان خریدهای خود را از طریق این شبکه‌ها انجام نمی‌دهند. چراکه نمی‌توانند از صحت اطلاعات آن‌ها مطمئن شوند. در حالی‌ که یک وب‌سایت از نماد اعتماد الکترونیک و یا اینماد برخوردار شده‌ است.

چطور یک طراح سایت حرفه ای پیدا کنیم؟

بدون شک شما اگر کار خود را به یک گروه حرفه ای بسپارید، نتایج دقیق تر و بهتری به دست می آورید. برای مثال تیم مدیارست از متخصصین حوزه های مختلف برای سایت شما کمک می گیرد تا بهترین طراحی سایت اقساطی، بهترین برنامه نویسی و بهترین سئو برای شما ایجاد شود.

درواقع در این شرکت سعی شده که برای هر زمینه ای، افراد حرفه‎ای و متخصصی فعالیت کنند. همین موضوع باعث شده که شرکت مدیارست به عنوان بهترین و بزرگترین طراحی سایت اقساطی در ایران به حساب بیاید.

همچنین داشتن خلاقیت و به روز بودن، از جمله ویژگی های دیگری است که می تواند برای طراحی یک سایت جذاب و متفاوت ضروری باشد. درواقع طراح باید خودش را به جای مشتری یا مخاطب بگذارد تا ساده ترین و در عین حال زیباترین سایت را طراحی کند که مشتری بالقوه به خرید ترغیب گردد.

درواقع هرچقدر هم که فضای سایت شما خوب باشد ولی نیاز مشتری را برآورده نکند و باعث سردرگمی او شود، شما نمی توانید به درآمد دست یابید. درنتیجه تیم مدیارست به شما کمک می کند تا با طراحی سایت اقساطی بتوانید برندینگ خود را در فضای سوشال مدیا گسترش دهید و به درآمدهای میلیونی دست یابید.

شرکت طراحی سایت اقساطی در ایران
شرکت طراحی سایت اقساطی در ایران

بهترین شرکت طراحی سایت شرایطی در ایران

طراحی سایت شرایطی ، وجود این نشانه، نقش و سهم بسیار مؤثری در جلب اعتماد کاربران داشته و کمک می‌کند تا آن‌ها بتوانند با خیالی آسوده خریدهای خود را انجام دهند. چنین امکانی برای صفحات و شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

از سوی دیگر با طراحی سایت قسطی این امکان را خواهید داشت که به‌ راحتی وب‌سایت خود را به درگاه‌های پرداخت بانکی متصل کنید. این امکان نیز در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد. از سوی دیگر طراحی سایت به صورت اقساطی، گزینه‌ای بسیار مناسب و مؤثر برای تمامی کسب‌ و کارها است.

بنابراین شما با هر شرایطی که داشته باشید می‌توانید از این امکان استفاده کنید. اما با این‌ حال برخی از صاحبان کسب و کارها نیاز بیشتری به طراحی سایت اقساطی دارند.

دلیل به وجود آمدن طراحی سایت اقساطی در مدیارست چه بود ؟

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و روی آوردن روز به روز کسب و کارهای سنتی به اینترنت مدیارست به این فکر افتاد تا با تسهیل شرایط پرداخت بتواند در خدمت بخش بزرگتری از کسب و کارهای اینترنتی جهت طراحی سایت و سئو باشد.

در این طرح شما می‌توانید هزینه طراحی سایت خود را تا 6 ماه پس از آغاز کار پرداخت کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید از طریق شماره 46114826-021 با ما درارتباط باشید .

هر سایتی که دوست داری رو به صورت اقساطی طراحی میکنیم

اگر شما ایده‌ها و فکرهای بزرگی در ذهن دارید اما سرمایه و بودجه شما برای برداشتن گام‌های بزرگ بسیار اندک است یا در آغاز راه کسب و کار هستید و تمایل دارید به‌ تازگی یک فعالیت اقتصادی را آغاز کنید نیز می‌توانید از امکان طراحی سایت اقساطی و یا ساخت سایت قسطی بهره‌مند شوید. در ادامه به شرح مختصری پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت.

کافیست فقط با ما تماس بگیرید . ما طراحی سایت اقساطی رو با بهترین قیمت برای شما دوستان عزیز انجام میدهیم . با ما همین حالا تماس بگیرید ما پاسخ گوی شما هستیم .

سوالات متداول طراحی سایت اقساطی

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

28 دیدگاه

  • مدیارست بهترین شرکت برای طراحی سایت اقساطی در ایران بود . من واقعاً راضیم تو سریع ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت سایت من رو طراحی کردن . خدا خیرتون بده عالی هستید.

    • سلام
      ممنونم از نظر شما دوست عزیزم. خیلی خوشحالم که از مدیارست رضایت کامل دارید باعث افتخار ما بود که از خدمات ما استفاده کردید . امید وارم موفق باشید

  • طراحی سایت اقساطی یکی از بهترین امکاناتی بود که مدیارست اضافه کرده بود . با این شرایط اقتصادی واقعا عالی بود . من خیلی خیلی از پروژه ای که دادم به مدیارست رضایت دارم خسته نباشید.

    • بله واقعا این امکان طراحی سایت اقساطی که پیاده سازی کردیم خیلی خیلی خوب تونست نتیجه بگیره و مشتریان بسیار بسیار بیشتر رضایت داشتن نسبت به قبل .
      ممنون از نظر شما دوست عزیزم

    • سلام دوست عزیزم.
      خیلی خوشحالم که از مدیارست رضایت دارید امید وارم تا انتهای کسب و کارتان کنارتون باشیم و به موفقیت برسید

  • یکی از بهترین مشاوره ها و پشتیبانی هایی که تو ضمیمه طراحی سایت اقساطی تجربه کردم با مدیارست بود خیلی با حصله و جامع راهنمایی کردن منو مرسی

  • واقعا این خدمات طراحی سایت اقساطی در مدیارست بهترین خدماتی بود که میتونستین ارائه بدین . من واقعا از همکاری با شما خیلی رضایت دارم دستتون درد نکنه و خسته نباشید .

  • مدیارست بهترین شرکت ساخت سایت قسطی در ایران میباشد . پیشنهاد میکنم حتما اگر شما هم مثل من کسب و کار اینترنتی تون براتون مهمه حتما از این شرکت استفاده کنید .

      • سلام ممنونم ازتون من پارسال پروژه طراحی سایتم تموم شد و بهم تحویل دادین تا امروز روزی نبوده که دعاتون نکنم انقد سایتم خشگل شده و خیلی سریع تونستم ازش به درآمد برسم خدا خیرتون بده ممنونم پیشنهاد میکنم حتما طراحی سایت شرایطی رو استفاده کنید پشیمون نمیشید

        • سلام دوست عزیزم ، خیلی خوشحالام که تونستیم کسب و کار شمارو متحول کنیم . امید واریم همیشه موفق باشید و مرسی از نظر گرم و انرژی بخش شما .

  • من فک کنم با وجود طراحی سایت اقساطی ای که تو مدیارست هست دیگ هیچ بهونه ای وجود نداشته باشه برای اینکه کسب و کار خودمون رو اینترنتی نکنیم چون خیلی راحت میتونیم از تمام رقبایی که داریم جلو بیوفتیم

    • سلام. بله ما دیگ با این خدمات جدیدی که به مدیارست اضافه کردیم همه میتونن خیلی سریع کار خودشان رو شروع کنند و به درآمد برسند و در ادامه یه راه قسط هارو پرداخت کنند

  • خدا خیرتون بده واقعا مقاله کامل و جامع ای بود درباره طراحی سایت شرایطی ، با این شرایطی که تو مدیارست هست من قطعا شمارو انتخاب میکنم خیلی عالی هستید که به فکر مردم هستید مرسی

    • سلام دوست عزیزم باعث افتخارمون هست که از خدمات طراحی سایت شرایطی ما استفاده میکنید . مطمئن باشید به بهترین شکل ممکن پروژه های شمارو انجام خواهیم داد . موفق باشید

  • کارتون واقعا عالیه بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اقساطی تو ایران بودین من برای تمام مشتری هام از شما سایت میگیرم واقعا ازتون راضیم موفق باشید .

    • سلام دوست عزیزم خیلی خوشحالم که از ما راضی هستید . باعث افتخار هست که از خدمات طراحی سایت اقساطی ما استفاده کردید شما هم موفق باشید .

  • واقعا بی رو در وایسی میگم من با ۱۰ تا شرکت طراحی سایت کار کردم ولی وقتی مدیارست رو پیدا کردم اصلا جوری کار میکردن برام که اصلا حس نمی‌کردم سایتم دست کسی دیگس انقد با جون و دل فعالیت میکردن. این خدمات طراحی سایت اقساطی و شرایطی هم که اضافه کردن اصلا بی نهایت بهتر شده😍 عالی هستید مرسی

    • سلام اقای صمدی وقتتون بخیر باشه خیلی ممنونم از نظر شما ، امید وارم بتونیم در خدمات بعدی هم شمارو راضی نگه داریم موفق باشید .

  • سلام خسته نباشید ببخشید خواستم ببینم شرایط پرداخت اقساط برای طراحی سایت به چه صورتی هست .
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و اینکه سود هم روش میکشید یا نه

    • سلام دوست عزیزم وقتتون بخیر باشه لطفا با شماره شرکت تماس حاصل بفرمایید همکارانم کامل راهنماییتون میکنن شماره در فوتر سایت ذکر شده .

  • طراحی سایت اقساطی ای که شما در مدیارست انجام میدین آیا هزینش بیشتر از پرداخت نقدی میشه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من سایت املاک میخواستم

  • سلام ببخشید شرایط به چه صورتی هست و اینکه سئو سایت هم اقساطی انجام میدین ؟ با چ‌ شماره ای برا مشاوره تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *