رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر تا به حال اصطلاح رپورتاژ آگهی به گوشتان نخورده است باید در پاسخ به این پرسش که این موضوع چیست گفت که به شیوه ای از تبلیغ محصول یا وب سایت که در قالب و چارچوب یک متن یا یک مقاله خبری تولید و در سایت های مناسب منتشر می شوند رپورتاژ آگهی می گویند. این شیوه تبلیغ یک روش تبلیغ دائمی است که باعث بهتر دیده شدن محصول و یا وب سایت شما می شود و به بهبود رتبه سایت شما و افزایش میزان فروش محصولات تان کمک شایانی خواهد کرد.

مزیت رپورتاژ آگهی

امروزه اینترنت به عنوان یک مدیوم بسیار مهم برای انجام فرآیند تبلیغات شناخته می شود و همان طور که شما می توانید برای تبلیغ محصولات خود بر روی تلویزیون و سایر رسانه های مشابه حساب باز کنید می توانید از مزیت هایی که اینترنت در اختیار شما قرار می دهد برای انجام فرآیند تبلیغات خود استفاده کنید. مانند هر شیوه تبلیغ دیگر شما باید سه پارامتر بسیار مهم هدف، جامعه و مکان را در رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید.

شما باید به این سوال پاسخ بدهید که هدف تان از انجام تبلیغ به شیوه رپورتاژ چیست و قصد دارید تا به چه مقصودی برسید. پس از آن باید جامعه هدف مورد نظر خود را تعیین کنید، این تعیین جامعه هدف به شما کمک می کند تا بتوانید به فراخور علاقه و نیاز مشتریان خود رپورتاژ مناسبی تولید کنید و در بخش آخر شما باید مکان درستی را برای نمایش رپورتاژتان انتخاب کنید.

فرض کنید قصد دارید تا تبلیغ خود را در تلویزیون انجام بدهید، آیا به سراغ شبکه هایی با مخاطب کم می روید و یا شبکه هایی با مخاطبین زیاد را انتخاب می کنید؟ انتخاب سایت درست برای تبلیغ آگهی نیز همانند انتخاب یک شبکه مناسب در تلویزیون است. اگر شما سایت هایی با ترافیک بسیار بالا و رتبه های برتر موتور جستجوی گوگل را برای محل تبلیغ خود انتخاب کنید رپورتاژ آگهی شما توسط افراد بیشتری دیده خواهد شد و حتی این شیوه تبلیغ در سایت های بزرگ به افزایش اعتبار برند شما کمک فراوانی خواهد کرد.

انجام یک رپورتاژ آگهی در سایت پرطرفدار از طرفی به لینک های شما کمک می کند و هم باعث افزایش ترافیک ورودی به سایت تان خواهد شد که نتیجه هر دو آن ها بهبود سئو وب سایتتان و رسیدن به رتبه های برتر در نتایج جستجوی گوگل خواهد بود.


مطلب های پیشنهادی: بک لینک و انکرتکست عوامل مهم در افزایش ترافیک ورودی در کنار رپورتاژ آگهی


رپورتاژ آگهی چیست؟

قالب رپورتاژ آگهی

مانند هر شیوه تبلیغ، رپورتاژ آگهی نیز قالب و چارچوب مخصوص به خود را دارد و شما باید بتوانید با رعایت این اصول یک رپورتاژ مناسب را تولید کنید.

پیشنهاد می شود که متن رپورتاژ آگهی بین 130 تا 170 کلمه باشد و حتما در مقاله خود از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید. انتخاب یک عنوان جذاب می تواند مخاطب را ترغیب کند تا به سراغ مطلب شما بیاید و آن را مطالعه کند و از طرفی با نوشتن یک مقدمه و چکیده مناسب می توانید خواننده را بیشتر تشنه مطالعه مطلب خود کنید.

در رپورتاژ آگهی خود حتما اطلاعات لازم برای ارتباط قرار بدهید تا خواننده در صورتی که علاقه داشت تا با شما تماس بگیرد بتواند این کار را به راحتی انجام بدهد.

یکی از مهم ترین مواردی که در نوشتن رپورتاژ خود باید در نظر بگیرید آن است که به هیچ عنوان متن خود را کپی نکنید، همواره سعی کنید مطلب جدیدی بنویسید و در آن به مزیت های رقابتی خود اشاره کنید تا یک دید مثبت را برای مخاطب ایجاد کنید. استفاده از کلمات قدرتمند و اغواکننده به شرطی که صداقت را در آن رعایت کنید می توانید مخاطبین شما را افزایش بدهد.

انتخاب وب سایت مناسب برای درج رپورتاژ آگهی

یکی از مهم ترین مواردی که شما باید در نظر بگیرید آن است که چه وب سایتی را برای درج آگهی خود انتخاب کنید. پاسخ به سه پرسشی که در بخش های قبلی مطرح کردیم باعث می شود تا سایت های مناسب برای آگهی خود را پیدا کنید. همواره سعی کنید سایت هایی با سئو عالی و ترافیک بالا را برای درج رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنید تا مطمئن باشید افراد زیادی تبلیغ شما را خواهند دید.

جمع بندی

رپورتاژ آگهی یکی از شیوه های نوین تبلیغات است که در فضای کنونی می تواند مخاطبین زیادی را متناسب با جامعه هدف مد نظرتان برای شما به ارمغان بیاورد. دقت به سه پارامتر هدف آگهی، جامعه هدف و در نهایت محل درج آگهی می تواند به رپورتاژ آگهی شما را تبدیل به یک تبلیغ فوق العاده کند که نتیجه آن بی شک بهبود کسب و کار شما خواهد بود.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *