تبلیغات در اینستاگرام و مزیت استفاده از آن

در سال های اخیر، اینستاگرام دیگر فقط یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس نیست، بلکه به یکی از اصلی ترین ابزارهای مورد استفاده شرکت های دارای نفوذ دیجیتالی تبدیل شده است که می خواهند نظرات را به خود جلب کنند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در سال 2015، این شبکه اجتماعی به پروفایل های تجاری و شرکتی اجازه داد تا تبلیغات خود را در این پلتفرم راه اندازی کنند، بنابراین پروسه کارآفرینانی که می خواستند طرفداران خود را به دست آورند و از طریق اینترنت کسب درآمد کنند، بسیار تسهیل شود. برای شروع تبلیغات حرفه ای در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و … باید دانش و تجربه لازم در این زمینه را کسب کنید و کسب و کار خود را یک پله ارتقا دهید.

چرا تبلیغات در اینستاگرام؟

شرکتی که از تبلیغات در اینستاگرام استفاده می کند می خواهد مشتریان جدیدی را به خود جلب کند، درست است؟ در واقع، خیر تنها این نیست!

یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام می تواند اهداف زیادی داشته باشد، از فروش محصول گرفته تا ایجاد جامعه ای از طرفداران جذاب که در اطراف برند شما جمع می شوند.

در حال حاضر، تبلیغات در اینستاگرام را می توان بر اساس اهداف زیر ایجاد کرد

1- پست های خود را فعال و افزایش دهید.

2- محصولات خود را بازاریابی کنید.

3- مجاب کردن افراد برای بازدید از سایت.

4- نرخ تبدیل را در سایت خود افزایش دهید.

5- معرفی اپلیکیشن خود و مجاب کردن به نصب آن.

6- میزان تعامل با اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

7- با افراد نزدیک به شرکت خود ارتباط بگیرید.

8- اطلاع رسانی رویداد های مهم.

9- گرفتن انتقاد و پیشنهاد از کاربران.

10- بازدید بیشتری از ویدئو های خود داشته باشید.

11- به اشتراک گذاشتن و بازاریابی کاتالوگ محصولات.

12- برند سازی.

چه کسی می تواند در اینستاگرام تبلیغ کند؟

در ابتدا شروع تبلیغات اینستاگرام فقط شرکت های بزرگی مانند Avon، Nivea، Close up و Coca Cola قادر به ارسال تبلیغات در اینستاگرام بودند.

امروزه هر شرکت تفریحی می تواند از روش تبلیغات در اینستاگرام استفاده کند، مشروط بر اینکه از سیاست های تبلیغاتی در اینستاگرام پیروی کند. نکته اصلی که باید در تبلیغات منتشر شده توسط شرکت ها در نظر گرفته شود، این است که مخاطبان از پست ها و ویدئوی تبلیغاتی لذت ببرند.


حتما بخوانید: در اینستاگرام تبلیغ کنیم یا فیسبوک؟


هزینه تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟

اگر اکنون شروع به تبلیغ می کنید، پیشنهاد می کنیم که با بودجه و مبالغ کمتری شروع کنید و متناسب با عملکرد کمپین تبلیغاتی خود انجام دهید، به این ترتیب از پرداخت مبالغ بالا پرهیز کنید و قدم های کوچک بردارید.

به یاد داشته باشید که بودجه، نوع پیشنهاد انتخاب شده (استوری، پست و…) و تقسیم بندی انتخاب شده عواملی هستند که تعیین می کنند چه تعداد از افراد آگهی شما را مشاهده می کنند و بنابراین تعداد افرادی که روی آن کلیک می کنند تعیین می کنند.

هنگام انتخاب پست های تبلیغاتی و تقویت شده، سعی کنید تعادلی بین اهداف و نوع اطلاعاتی که از برند یا محصول خود منتشر میکنید، پیدا کنید. اینها می توانند برای مخاطبان شما مهم باشند.

چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام موجود است؟

از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم به اشتراک گذاری عکس است، فقط برخی از انواع تبلیغات را می توان راه اندازی کرد. اکنون در مورد انواع تبلیغات صحبت خواهیم کرد:

تبلیغاتی که شامل تصاویر است

در این نوع تبلیغات، شما فقط از تصویری استفاده می کنید که داستانی در مورد شرکت شما، یک محصول از کمپانی شماست.

تا زمانی که وضوح تصویر خوب باشد محدودیتی و مانعی ندارد.

با توجه به ویژگی های تصاویر

تصاویر برای تبلیغات مربعی باید 1080 * 1080 پیکسل و برای تبلیغات منظره 1200 * 628 پیکسل باشد (این یک قالب مستطیلی است که عرض در آن از ارتفاع تصویر بیشتر است).

وضوح تصاویر انتخاب شده باید 600 *600 پیکسل باشد.

تبلیغات ویدیویی

همچنین می توانید از روش تبلیغات ویدیویی اینستاگرام استفاده کنید. این یک گزینه عالی برای رهنمودهای کوتاه مدت است که در مورد محصول شما صحبت می کنند.

در مورد ویژگی های ویدئو:

این پلتفرم امکان فیلم برداری با حداکثر 60 ثانیه را دارد.

همانند عکس ها، اندازه فیلم باید 1080 *1080 پیکسل برای فیلم های مربعی و اندازه آن باید 1200 * 628 پیکسل برای فیلم های منظره باشد.

حداقل وضوح مورد نیاز باید 600*600 پیکسل باشد.

تصاویر در چندین اسلاید مختلف

این روش تبلیغات در اینستاگرام تهیه گالری از تصاویر است که حداقل شامل دو و حداکثر 10 عکس باشد و عکسها به صورت پشت سر هم هستند.

تبلیغات در فضای داستان ها

از سال 2016، اینستاگرام یک عملکرد “داستان” اضافه کرده است، که عکس ها یا فیلم ها را به  مدت محدود منتشر میکند، که پس از 24 ساعت پس از انتشار ناپدید می شوند.

همچنین می توانید پیوندهایی را در داستان وارد کنید تا افراد را به صفحه یا سایت خود هدایت کنید. این عملکرد برای نمایه های تأیید شده (آنهایی که دارای تیک آبی هستند) و نمایه های تجاری ویرایش می شود. اگر صفحه شما با هیچ یک از دو دسته ذکر شده نیست، این پیوند را وارد کنید و روشی را که می توانید با استفاده از آن انجام دهید بیاموزید.

افرادی که وارد نمایه شرکت می شوند می توانند داستان ها را مشاهده کنند. اگر تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام داشته باشید می توان استفاده از این استراتژی را بسیار مفید دانست.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *