آیا شغل من به وبسایت نیاز دارد؟

اگر شما در شغلتان موفق هستید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا یک وبسایت موثر به ارتقا کار من کمک میکند یا خیر؟
قطعا شما اهمیت این کار را درک میکنید که یک وبسایت موفق میتواند تفاوت بزرگی را در کار شما ایجاد کند اما، شاید این سوال نیز پیش بیاید که من همین حالا در کارم موفق هستم پس چرا به  وبسایت نیاز دارم؟ حالا آیا شما واقعا به یک وبسایت نیاز دارید یا خیر؟
این مقاله قرار است به شما نشان دهد که داشتن یک وبسایت برای شغلتان، یک سرمایه گذاری عاقلانه است.اما با این حال چرا گاهی نیازی به داشتن سایت نیست؟

آیا من به یک وبسایت کاری نیاز دارم یا نه؟ 

بسیاری از صاحبان مشاغل، این سوال  را در ذهنشان دارند که “از آنجایی که من دارای شغل و نیروی کار کمی هستم و محصولات ما برای فروش آنلاین چندان مناسب نیستند،ایا همچنان نیاز به داشتن یک سایت هست یا خیر؟”
پاسخ این است: بله!
اگر شما صاحب کاری هستید،همچنان نیاز به یک وبسایت قوی دارید تا از دیگر رقبایتان که دارای سایت هستند، عقب نمانید.همچنین از کجا مطمئن هستید که محصولات شما برای فروش آنلاین مناسب نیستند؟
کووید-19 طی دوسال اخیر راه بسیاری از شغل ها را تغییر داد تا جایی که افراد از خرید کتاب و ویدیو تا خانه و گاز برای خانه شان به خرید آنلاین رو آوردند. به همین دلیل است که رقبای شما در حال حاضر دارای یک وبسایت هستند و شما نه!
و شما قطعا نمیخواهید از این قافله عقب بمانید.
حالا سوالی که پیش می آید این است که ایا شبکه های اجتماعی کافی نیستند؟

آیا با وجود داشتن شبکه های اجتماعی به وبسایت نیازی هست یا خیر؟

این منطقی است که صاحبان مشاغل، برای ارتقا شغل خود به شبکه های اجتماعی تکیه کنند، چرا که این شبکه ها نیز چالش ها و مزیت های فراوانی دارند.
به عنوان مثال: این شبکه ها به شما کمک میکنند تا بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید و جستجو و دسترسی به شما آسان تر باشد.اما نکته اینجاست که این داستان نباید جلوی شما را برای داشتن یک وبسایت کاربردی بگیرد.



کنترل شبکه های اجتماعی دست شما نیست!

اگر یک روز از خواب بیدار شوید و شبکه های اجتماعی قطع شوند چه؟ اگر تصمیم بگیرند که دیگر از مشاغل حمایت نکنند چه؟
اگر هرکدام از اتفاقات بالا به وقوع بپیوندد، شما تمامی بازدیدکنندگان و همراهان خود را به همان راحتی ای که به دست آورده اید از دست خواهید داد.
به عنوان مثال: میزان زیادی از کاربران فیس بوک در شش ماه پیش به علت اعتیاد زیاد به این برنامه، اکانت خود را از بین بردند.

شبکه های اجتماعی محدودیت سئو دارند

اندکی با خود فکر کنید.زمانی که دنبال چیزی میگردید در ابتدا به کجا سر میزنید؟ به شبکه های اجتماعی یا گوگل؟

تحقیقات نشان داده که روزانه حدود 3.5 میلیارد نفر در جهان جستجوی خود را از از طریق گوگل انجام میدهند.
یک وبسایت حرفه ای به شما این امکان را میدهد تا با مشخص کردن موقعیت کاری خود، مردم مستقیما به سایت شما سر بزنند و از طریق آن با شما در ارتباط باشند تا محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.حتی میتوانید با مشخص کردن موقعیت مکانی های نزدیک، میزان جذب مشتریان خود را افزایش دهید.

وبسایت اعتبار بیشتری دارد

وبسایت کاری، متشکل از مشتریانی است که تنها از سایت هایی خریداری میکنند که که میشناسند، دوست دارند و اطمینان دارند.بنابراین از نظراتی ممکن است این گونه به نظر برسد که راه انداختن شبکه های اجتماعی راحت تر و کم هزینه تر است اما، در نهایت شما به کاری اطمینان خواهید کرد که وبسایت و آدرس مشخصی داشته باشد.

میزان توجه در شبکه های اجتماعی شناور است

شبکه های اجتماعی به طور عجیبی رقابتی هستند.راه انداختن شغل در شبکه های اجتماعی به این معناست که شما باید  با کسب  و کارهای قدیمی و جدید نیز مبارزه کنید و تبلیغات گسترده ای داشته باشید.بسیاری از مردم، تبلیغات را بی اهمیت و مسخره میدانند و به هیچکدامشان توجه نمیکنند.اما از طرف دیگر، داشتن یک وبسایت معتبر به آن ها این اطمینان را میدهد که پتانسیل کاری شما بیشتر از صرفا یک شبکه اجتماعی ساده است.شما تنها لازم است چند کار جزئی انجام دهید تا آن ها را به سایت خود دعوت کنید.وقتی آن ها وارد سایتتان شوند، احتمال حمایتشان از شما خیلی بیشتر است.
دقت داشته باشید که بحث ما این نیست که شما نباید شبکه های اجتماعی را داشته باشید بلکه باید در کنار این شبکه ها سایت مخصوص به خودتان را نیز داشته باشید تا موقعیت کاری شما پایدارتر شود.

نتیجه: شما میتوانید به فعالیت خود در شبکه های اجتماعی ادامه دهید اما باید بدانید، داشتن یک وبسایت میتواند یک ضمانت نامه بی نظیر در کنار کارتان باشد و شما را در جنبه های مختلف ارتقا دهد.هیچگاه به اینکه ایا نیاز به سایت دارید یا خیر شک نکنید چرا که نتیجه آن را پس از انجام کار خواهید دید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *